Egy fiatal pár írországi élete

A és Á kalandjai a Zöld Szigeten

A és Á kalandjai a Zöld Szigeten

INTER-N(Y)ET!

Avagy nem is olyan könnyű internethez jutni Európa egyik legnyugatibb csücskében...

2015. január 25. - oszu

Többen is kérdeztétek, hogy hova tűntünk el, mi van velünk, a blogba se írunk.

Egyszerű a válasz:

december 6-án beköltöztünk az új otthonunkba, de az ingatlanos arra a kérdésre a választ, hogy milyen internetet is lehet beköttetni a lakásba, egyszerűen azt mondta: nem tudja. Azt gondoltuk, hát rendben van, akkor majd mi kiderítjük. 

Így rendeltük meg a szupergyorsnak ígérkező netet a UPC-től. Két nap múlva megérkezett a modem a leírással, de a képen látható csatlakozó a mi lakásunkban bizony nem volt megtalálható. Felhívtuk hát őket, a telefonban azt mondták, ne aggódjunk, küldenek valakit és minden szép és jó lesz. Mi megkérdeztük, hogy tuti van UPC az épületben, ők azt mondták: tuti. Hát vártunk. December 12-én kiderült: mégsincs UPC... 

Következő utunk a Magnethez vezetett, mert itt nekem van céges kedvezményem és a többi szolgáltatóhoz eléggé elfogadhatóak az áraik (Olcsó húsnak..?). Megrendeltük a szolgáltatást, abban reménykedve, hogy karácsonykor már a családtagokkal skypeolhatunk boldogan (milyen naívak vagyunk, igaz?). Egy héten belül több sms és email is érkezett, hogy a szerelő jönni fog december 22-én. A. egész nap izgatottan várta, de nem jött... Mikor felhívta a magnet helpdeskjét azt mondták írjunk emailt (!) egy megadott címre. Kérdem én, hogy írjunk emailt, mikor nincs internetünk?! Mindegy, másnap megfogalmaztam életem leghosszabb angol panaszlevelét, amelyre azóta se jött válasz, hiába küzdöttem az angol nyelvtannal, gyakorlásnak legalább jó volt... Egy emailt küldtek, miszerint a szerelő bizony itt járt, de mi nem voltunk elérhetőek. Megjegyezném, egyikünk telefonja se csörgött aznap, a kaputelefon meg jó írek módjára nem működött, mert miért is működne itt minden, túl egyszerű lenne (azóta már sikerült elintézni azt is). Pár mérges telefon után végre sikerült egy értelmes cusomer services-sel beszélni, aki a némítás (mute) gomb helyett nem a hívás befejezésére kattintott, mint előző társa, és aki legalább elmondta, hogy miért tart ilyen sokáig a dolog.

Lényeg, ami lényeg, január 23-án, a harmadik szerelő ittléte után sikerült működőképes internetet szerezni a lakásunkba, bár nem fibre, csak DSL, de a célnak tökéletesen megfelel. 

Röviden ezért tűntünk el egy időre. Remélhetőleg lustaságunkat leküzdve újabb bejegyzésekkel gazdagítjuk majd a blogunkat. 

A bejegyzés trackback címe:

https://cork.blog.hu/api/trackback/id/tr187107137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása