Egy fiatal pár írországi élete

A és Á kalandjai a Zöld Szigeten

Első nap a "gyümölcsforgalmazónál"

2014. december 01. - oszu

Nagyon izgatottan vártam az első napot, mi lesz, milyen lesz, hányan leszünk. Több napja folyamatosan álmodtam is az első munkanapokról, egyszer azt, hogy nem vittem magammal a belépőkártyámat...

Reggel, mikor még a nap is aludt itt Corkban mi már lázasan készültünk. A. megígérte, hogy első nap elkísér a munkába, el ne tévedjek (igazából nem bízik a tájékozódási képességeimben, kicsit jogos is a feltételezése). Reggeli után útnak is keltünk, öt perc séta után ott is voltunk a megállóban. A 202-es busz visz fel oda (nem a legbarátságosabb környék). Pár perc múlva meg is érkezett a csak egy ajtóval rendelkező, emberekkel teli buszunk. 15 perc az út fel a "dombra". Korábban odaértem, de már volt, aki előttem megérkezett. A nevem a lista tetején volt (eléggé meglepő módon, na jó, keresztnév alapján voltunk rajta).

Az új munkahelyem:

Megkaptam az ideiglenes kártyámat, vártunk egy kicsit és indult is a túra. Első állomás a fényképész volt, mosolyogtam és lekaptak (szerdán kapom meg a végleges kártyámat). Ezután egy terembe mentünk, ahol a széken mindenkit egy almás doboz várt egy kis aprósággal (nem kell pánikolni, csak egy póló volt benne és némi képeslap. Páran majd kaptok karácsonyra belőle. :)

Póló :)

Egy gyors bemutatkozó körrel kezdtük, ahol kiderült, hogy a csapat nagy része német, van velem együtt 3 magyar, akik mind németül dolgoznak majd és persze sok más nemzet is képviseltette magát.

A nap igazából sok-sok tájékoztatóból állt, ahol elmondták, hogy bár sokan akarnak majd információt tőlünk az új termékekről, hiába fogják kérdezni, mert úgyse fogunk semmit előbb megtudni. Szóval ne kérdezzetek arról, mikor tudtok új dolgokat venni, mert nem fogom tudni (meg ha tudnám se mondhatnám el).

A tájékoztatók közt volt egy-egy kisebb szünetünk is, amikor kávézhattunk, sütizhettünk, és első nap még ebédet is kaptunk.

Kiderült, hogy van egy csomó jó program a cégen belül: belső fitness, céges számlára adókedvezényes bringa (bár még meggondolom, hogy fel akarok e hajtani a dombra...), ugyanígy havi bérlet, dietetikus, személyi edző, engedmény a termékekből (igen, barátoknak is) és még sok jó menő dolog.

Nagy hangsúlyt fektetenek arra, hogy minél kevésbé szennyezzék a környezetet, ezért kialakítottak egy belső Oszkár-t is, a Carpool-t.

Nagyon sokat hallottunk arról, hogy Think different :)

Megkaptunk mindent ahhoz, hogy képesek legyünk hivatalosan is elkezdeni itt az életet (még egy szabadnapot is).

A nap ma kora délután véget ért, ezután ködszitálástól nem félve elindultam gyalog lefelé a dombról, ideiglenes szállásunk felé, azon gondolkozva, hogy vajon milyen lesz a lakás, amit este nézünk majd meg...

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.